Sunday, June 22, 2008

2008 ilkbahar/yaz erkek koleksiyonu-TOM FORD

Parfüm derken şimdi de erkek giyimine el atan Tom Ford bu alanda da adından çok söz ettireceğe benziyor. Özellikle yapılan reklam kampanyaları konuşulmayacak gibi değil. Reklam kampanyasına geçmeden önce kısaca koleksiyondan bahsetmek istiyorum. Koleksiyonda Italyan işçiliği ön planda. Çok ince kaliteli kumaşlardan yapilma takım elbiseler koleksiyonun başını çekiyor. Bunun yanında el yapımı ayakkabılar, çantalar aksesuar olarak da deriden parçalar bulunmaktadır. Tabii ki gömlek, t-shirt ve kravatları da unutmamak lazım. Tom Ford , erkeklere kendilerini özel hissedecekleri yeni bir dünya sunuyor.

Reklam kampanyasından bazı kareler sunucam. Özellikle en uygun olanları seçmeye çalıştım. Bunları görünce bile şaşıracağınızı umuyorum ama dahası var...Sanırım cinsellik kavramı hala daha çekiciliğini koruyor.

Her ne kadar reklam ön planda olsa da ben bu alanda da Tom Ford'un iyi işler çıkaracağına inanıyorum.









http://hypebeast.com/2008/06/tom-ford-2008-springsummer-collection/

No comments: