Tuesday, December 2, 2008

2008 amerikan müzik ödülleri

2008 Amerika Müzik ödülleri de geçtiğimiz günlerde sahiplerini buldu. Ödüllerin kime gittiğinin yanısıra konuşulan bir diğer konu da kimin ne giydiğiydi elbette ki...Benim favorim Rihanna, çocuksu, masum ama bir o kadar da seksi...Bunun nedeni yeni saç modeli mi, elbisesi mi, yoksa pozu mu? Galiba her üçü birden:)

Rihanna ve Zac Posen markalı elbisesi...Bir kere elbiseyi hangi sınıfa oturtacağını bilemiyor insan. Elbiseyle uyumlu eldivenler, işlemeli clutch ve gecenin anlamı bakımından gece elbisesi demeliyim ki, bu tanıma kolaylıkla uyar. Ama kumaşındaki ketenimsi hava, modelindeki rahatlık bende sanki gündüz de kolayca giyilebilirmiş duygusunu uyandırdı. 10 tam not, hem giyene, hem tasarımcısına..Bu arada küpeler ve saçlar buram buram 80ler kokmuyor mu?:)

Beyonce ve Armani ceketi...Ceketi diyorum ve duruyorum:) Gösteri dünyasının rahat dans edebilmek için tercih ettiği mayoyu andıran giysileri bana uygun değil pek. Ama ceket başlı başına şık ve zarif...Beyonce'ye de pek yakışmış.
Pussycat Dolls'tan Project Runway birincisi Christian Siriano'ya destek...Hem de tam destek...Kızların hepsi Siriano'nun 2009 koleksiyonundan giyinmiş. Aynı koleksiyondan giymenin en büyük avantajı içlerindeki tarz ve renk birliği olsa gerek...

Christina Aguilera ise kırmızı ruju, platin sarısı saçları ve Elie Saab Couture gece elbisesiyle fark edildi. Bana kalırsa yaşına göre fazla rüküş ve abartılı ama tabii kendisi bilir:)Kahküllerini sevmedim bir de, çok kısa olmamış mı? Elbise detayları kendi içinde hoş ama, Sezar'ın hakkı Sezar'a :)

1 comment:

TAZE NANE said...

Bir bayram gülüşü savur göklere, eski zamanlara gülücükler getirsin, öyle içten öyle samimi,
gözyaşlarını bile tebessüme çevirsin.Damağınızı, ruhunuzu ve çevrenizi tadlandıran,
gerçekten güzel ve bereketli bir bayram dilerim.