Friday, March 27, 2009

Marc Jacobs nişanlandı!

Bir taşla üç kuş vuruyoruz. Üç ayrı haber, üçü de Marc Jacobs'dan. Birinci fotoğrafta, Sao Paulo'da ilk mağazasını açan Marc Jacobs'ın gururunu görüyoruz. Mağazada Marc Jacobs Collection, Marc By Marc Jacobs ve Little Marc etiketli ürünler satışa sunulacak. Ben şahsen Little Marc'ın çok başarılı bir marka ismi olduğunu düşündüm:) Bu mağaza söylenene göre, Latin Amerika'da "henüz" türünün tek örneği imiş. Henüz diyorum, çünkü resesyon günlerinde Amerika ve Avrupa gibi gelişmiş ülkelerden, büyümekte olan ve tüketim eğilimi yüksek ekonomilere yapılacak yatırımlar yükselen trend gibi görünüyor.
Bu arada, Marc Jacobs nişanlandı desek peki? Lorenzo Martone ile gururla gösterdikleri Cartier yüzükleri de işte bunun bir kanıtı:) Çiftimiz birbirlerine çok yakışıyor diyemiyorum ne yazık ki, çünkü bence ikisi de kendi kategorilerinde ayrı ayrı "güzel" insanlar, biz kadınlar için ikisini birbirine kaptırmak pek acı bir durum...Dedikodular bir de küçük kız çocuğu evlat edineceklerini iddia ediyor. Kendimi Gossip Girl gibi hissettim bir anda, o zaman xoxo diyeyim:)

No comments: