Wednesday, April 29, 2009

Ne Giysem Acaba? @ Bora Uzer Konseri

Geçen gün bir arkadaşımızdan gelen maili sizlerle paylaşmak istiyorum. Kendisi bir konuda bizim görüşlerimizi istemiş. Bu, hoş sohbet edasındaki yolculuğumuzda bize eşlik etmeye nedersiniz?

Selam arkadaşlar ,
birsüredir blogu takip edemiyordum ( tamam tamam suçluyum :)
Şimdi elimde kahvem tüm kaçırdığım yazıları büyük bir zevkle okuyorum .
Aslında buaralar birazda fikre ihtiyacım var, birşeyler bulup çıkarmaya çalıyorum yazıların arasında.
Nedir derdin derseniz ,
15 mayıs ta Bora Uzer konserine gidip "living for nothing but hoppin for something!" diyerekten bağıra bağıra şarkı söylemeyi planlıyorum :P
biryandanda konserde ne giysem karar veremiyorum.Sahi ben ne giysem ?
Hadi bakalım birazda benim için düşünün,
Nedersiniz Bubu ve Ole' ye bu konuda güvenebilirmiyim??
ama sakın ha unutmayıııın!! Beni bilirsiniz dans etmeden duramam ,zıplamak,zıplamak istiyorum.
Kızların işi biraz zor , hem güzel hemde rahat olucak
SOS çağrıma cevap varmııı :))

görüşmek üzereee,
Misliii

bora uzer

Misli'nin de belirtmiş olduğu gibi 15 Mayıs'da Babylon Taksim'de Bora Uzer konseri var. Bubu ve Olé olarak biz de konsere gidiyoruz:)Bora Uzer hakkında daha fazla bilgi edinmek istiyorsanız www.borauzer.com adresine girmeniz yeterli.

Mislicim senin icin 3 alternatif hazırladım. Konserde deli gibi dans etmek istediginden konseptleri hazırlarken özellikle rahatlık ve şıklığı bir arada tutmaya çalıştım. Umarım tam anlamıyla sana uymasa da en azından bir fikir verirler sana.
Kolay gelsin:)

cool

Birinci konseptde özellikle günümüzün vazgeçilmezi siyah skinny kot pantolon ile kombinasyonlar yaptım. Eger ki hem maskülen hem de feminen çizgileri bir arada taşımak istiyorum diyorsan nar çiçeği rengindeki bluz ile kombinasyonu tamamlayabilirsin. Muhakkak ama muhakkak altına rahat edebileceğin kalın topuklu bir ayakkabı giymelisin. Üzerinede çok terletmiycek cinsten keten blazer bir ceket ile yandan asmalı küçük deri bir çanta takabilirsin. Ama dersenki bubucum bana topukluyu zaten şart koştun çok da feminen olmak istemiyorum o zaman beyaz bir t-shirt ve yelek kombinasyonu tam sana göre:) Aaa bu arada makyajını yaparken gözlerini olabildiğince doğal bırakıp dudaklarına nar çiçeği ya da kırmızı tonlarında bir ruj sürmelisin. Bembeyaz tenine çok yakışacak.



Neşeli

İkinci konsept tam anlamıyla baharın müjdecisi bir konsept. Sarı tonlarındaki elbise ile içindeki enerjiyi dolu dolu dışına atacaksın. Gecenin yıldızı sen olacaksın Misli. İnan bana:) Çorap rengi olarak muhakkak gri tonlarını tercih etmelisin altına da sarı düz tabanlı bir ayakkabı giydinmi olay bitmiştir. Elbise biraz hareketli olduğu için ayakkabı açısından tamamen rahat etmen amaçlandı. Bahar geldi diyoruz ama hala daha Istanbul geceleri çok serin oluyor. Bunu da göz önünde bulundurarak gece için elbise üzerine siyah deri bir ceketin hoş olacağını düşündüm. Makyaj olarak da bu senenin modası dore ve lila tonları elbise ile uyum içinde olacaktır.

alternatif

Söylemeden geçemiyeceğim sonuncu konsept benim favorim:) Doğal ama içinde esprileri barındıran bir kombinasyon. Dans ederken hiç bir şekilde üzerinde ağırlık hissettirmeyecek kıyafetleri seçmeye çalıştım. Ayakkabılar çok başarılı ayrıca gecenin anlam ve önemini anlatır nitelikte. Fiyatı da cabası:)Makyaj olarak bu sefer sadece siyah göz kalemi kullanarak gözlerini ön plana çıkarman yeterli.

.

No comments: