Saturday, May 2, 2009

Bütün Kızlar Toplandık, toplandık...

nil

Arkadaşlar önümüzdeki hafta tüm kızlar toplanıp Nil'in Babylondaki konserine gidiyoruz. Duyduk duymadık demeyin. Çılgın bir gece bizi bekliyor. Herkesi bekleriz. "Nil Kıyısında" albümünü almayan kalmamıştır, tüm şarkıları ezberleyip gelin. Aaa bu arada arkadaşlar daha ne giyeceğinize karar vermediniz mi yoksa? Ben karar verdim bile. Hem de seçerken kombinasyonumu çok eğlendim. Tek bir markadan hepsini aldım, hoş da oldu. Belki sizin için de bir fikir oluşturur.
Görüşmek üzere...

nil gibi

2 comments:

Ferhan Talib said...

her albümünü olduğu gibi Nil Kıyınsında'yı da ilk haftadan ezberledim : )
hangi günmüş konser süper olabilir

Anonymous said...

9 Mayısda Taksim BAbylonda konser ayrıntılı bilgi icin:
http://www.biletix.com/event.htm?id=KBAK3