Friday, May 1, 2009

Kime daha çok yakışmış?

Gwyneth-Bubu


Geçenlerde arkadaşlarla yemek yerken bir arkadaş dikkatle üzerimdeki kıyafetleri süzmeye başladı. Rahatsız olmaya başladım ama pek de belli etmek istemiyordum bakışlarından rahatsız olduğumu. Ama bu süreç uzadıkça dayanma gücüm kalmadı ve tepkimi verdim. Neden uzunca bir süredir bana baktığını sordum. Çünkü çok rahatsız olmuştum. Bu arada bahsettiğim arkadaş moda ile içiçe yaşayan, her türlü yeniliği bilen tam bir moda tutkunu. Gülerek bana giymiş olduğum kıyafeti nereden esinlendiğimi sordu. Bir anlam veremedim ve sadece kafama gore kombinledim dedim. Ardından bir kahkaha ve tebrik geldi. Meğersem aynı kıyafeti - ki ne şans -geçenlerde Gwyneth Paltrow'da giymiş. Şansa bakın!

Konuşmamızın en güzel yanıda kıyafetin bana daha çok yakıştığını söylemesiydi. Akşam eve gittiğimde maillerime bakarken bahsettiğim arkadaşımın mailini gördüm. Bana internette yayınlanan Gwyneth Paltrow'un fotoğrafını yollamıştı. Gerçekten de tıpatıp aynı giyinmişiz. Nedersiniz sizce en çok kime yakışmış?.



Bana sorarsanız Gwyneth'nin kısa saçlı halini görmeyi tercih ederim. Bu arada anne olmasına rağmen muhteşem vücut hatlarıyla ne giyse çok iyi taşıyor.

No comments: