Sunday, May 10, 2009

Raf Simons ve Eastpak ortaklığı....



Çanta diyince akla ilk gelen dev marka Eastpak ve Belçikalı kariyerinin zirvesindeki moda gurusu Raf Simons son koleksiyonlarını sundular. 3 sezondur birlikte çalışan ikili bu sene ki 2009 İlkbahar/Yaz için yine her zaman ki gibi büyük boy, fütüristik tasarımlar ve yüksek kaliteden oluşan bir koleksiyon hazırladılar. Özellikle malzeme seçiminde dayanıklı kanvas kumaşlar ve metalik deriler kullanıldı. İşlevsellik açısından bir çok fonksiyon bir arada kullanıldı. Bizden söylemesi sınırlı sayıda özel olarak üretildi bu çantalar. Beğendiyseniz ve siz de benim gibi Eastpak hastası iseniz elinizi çabuk tutun derim.


http://www.weheartstuff.co.uk/?p=499

2 comments:

ikoncan said...

ben çok beğendim bunları

... said...

ben de:) hatta bir tane hemen almak istiyorum...