Monday, July 27, 2009

Harikalar Diyari'ndan Ipuclari

Daha once sozunu edip, "kimi" arkadaslari pek kizdirmistik hatirlarsaniz, yasasin kotuluk, gene ben once davraniyorum:) Biliyorsunuz, 5 Mart'ta onemli bir randevumuz var. Her ne kadar gunler say say bitmeyecek gibi gorunse de, yapimcilar merakimizi iyice deprestirmek adina filmin ilk tanitim videosunu da yayinladi.

Charles Lutwidge Dodgson 1865 yilinda cocuklar icin korku ogelerini de iceren bu fantezi romani yazdiginda, buyuklerin yuzyili askin bir sure sonra hala ilgisini cekecegini tahmin etmis midir acaba? Hikayedeki ogeler baska bir cok sinema yapiminda da kullanildi. Aslinda gec kalinmis bu projenin 1 dakika 35 saniyelik videosu bile, hele de uc boyutlu olarak izlendiginde filmin insana neler vaadedecegini anlatmaya oylesine yetiyor ki, heyecan duymamak icten degil. Alice'in elbisesine bayildim, pastoral manzaraya ve pastel renklere diyecek soz bulamadim, Johnny Depp'in " You're terribely late, you know." derkenki aksanina kendimi oylesine kaptirdim ki, "Ne zaman cagirdin da, gelmedim?" diye sorasim geldi:)


No comments: