Friday, August 27, 2010

Artik Su Ile Tanismanin Vakti Geldiiiiii :)

Gencim, guzelim, stil sahibiyim. Aramizda kalsin ama Can'a da cok asigim, simdilik platonik; bakarsiniz ileride kalbini de kazanirim :) Mini isminde bir kedim var, benim icin orda burda ucup, fikir topluyor, bana da bir tek giyinip boy gostermek kaliyor ;) Sezonu acan Mango'nun kombinini cok begenmis, bana da tavsiye etti. Bence de hem guzel hem ekonomik! ;)

Daha sonra birlikte cook dedikodu yapacagiz, simdilik sevgilerleeeeeeeee diyip, sokaklarda boy gostermeye cikiyorum;)


4 comments:

mgntwmn said...

burada küçük sırlar diye bir gençlik dizisi var. gossip girl'ün çakması. ana karakterin adı Su. takıldığı delikanlının da adı Can sanırım. üzülerek belirtirim:(

.B. said...

Hadi canım olamaz...biz hiç onu düşünmedik hatta ole bir diziyi izlemedik bile yaff...isimler biraz cikis olsun dedik o açıdan :)

Olé said...

aaaa bu verebilecegin en kotu haber olabilirdi Mgntwmncim. Artik bu uzucu durumun ustesinden gelebilmemiz icin bu guzel kizimizin ve yakisikli delikanlimizin isim annesi olmani bekliyoruz;)

.B. said...

Ya ben can ismini ve de su yu da sevdim isimler benzerse benzesin bence...hemen suyun beğendiği çocuk demir miş internetten baktım:) Bence değiştirmeyelim...