Friday, August 27, 2010

Yeni tasarım paltom ve pantolonum...



Buralarda hava iyice serinlemeye başladı. Dolabıma bakarken aslında istediğim gibi bir paltom olmadığını farkettim. Hemen kışa hazırlık amaçlı BuBu'yu aradım ve kafamda istediğim paltoyu ona tarif ettim. Sağolsun hemen benim için hazırlamış. Ne diyeyim ellerine sağlık, tam istediğim gibi olmuş. Hatta yanında hediye olarak kısa dar,paçaları paltomun kareli kumaşından, diz kapakları da süet yamalı bir pantolon tasarlamış benim için. Süpersin sen BuBu!!!
Özellikle kareli kumaşa eskitilmiş görüntü verildi ve omuzlarda da süet parçalar var.

Bizim Bilo bu durumu kıskandı sanırım bana kıskanç kıskanç bakıp bence bu palto daha iyi diyerek altenatif gösterdi. ben de üzülme Bilo'cum onu da alırız dedim. Evet bayanlar ve baylar Bilo'nun göstermiş olduğu palto hiç de fena değil. Göz önünde bulundurulabilir.

Sevgiler^^

No comments: