Thursday, September 30, 2010

Alexander McQueen 2011 İlkbahar/Yaz Erkek Koleksiyonu

Hala daha bir kaç ay öncesinde Alexander McQueen'nin ölmüş olduğuna inanıp inanmamakta tereddüt ediyorum. Sanki kötü bir şaka gibi. Moda dünyası için çok büyük bir kayıp olduğunu düşünüyorum. Özleyeceğiz!!!

Bugün ben de son koleksiyondan beğendiğim bir takım elbiseyi giymek istedim. Saçlarımın rengi şimdilik konsepte uyması açısından kahve boyattım ama bir dahaki sefere tekrardan orjinal saç rengime geri döneceğim. Sevgiler^^



Ölümünden sonra marka nasıl yürür, Alexander'ın gücünü devam ettirebilecek mi yürüse de derken , markanın sağ kolu yaratıcı direktörü Sarah Burton içimizde yeniden bir umut ışığının uyanmasını sağladı. Alexander McQueen markasının hiç bir zaman ölmeyeceğini Milona Moda haftasında gerçekleştirilen defiledeki koleksiyonu ile ispatlamış oldu. Kesinlikle koleksiyon hiç bir şey kaybetmeden Alexander McQueen ruhunu taşıyor.


Kaynak: STYLE

1 comment:

mgntwmn said...

bence pek çoğumuz hala kabullenemedik. hala "vefat etti, öldü" gibi sonlarla anıyoruz kendisini. Oysa herif bal gibi intihar etti. hayat sahnesinden çekilmek İSTEDİ.

kabullenelim diye büyük harfle yazdım.