Monday, September 20, 2010

Comme des Garçons İlkbahar/Yaz 2011 Erkek Koleksiyonu

Paris moda haftasında gerçekleştirilen Comme des Garçon koleksiyonunun ana renkleri hiç şüphesiz siyah-beyaz kombinasyonundan oluşuyordu. Tasarımcı Rei Kawakubo'nun esprili moda anlayışını koleksiyonun her bir parçasında hissetmek mümkün. Her daim ölümü çağrıştırdığını düşündüğüm kuru kafalar baskı olarak kumaşların üzerinde ve mankenlerin kafalarının arka kısımlarında kullanılmış. Siyah-beyaz kareli desenler punk tarzını yansıtıyor. Buraya kadar herşey normal taa ki etekli erkek görüntüleri karşıma gelene kadar. Tamda içimden ne güzel istediğim gibi bir koleksiyon olmuş diyordum. Farklı bir beğeni tadım var bunu kabul ediyorum. Erkekte dirsekte biten ceketlere, kısa pantolonlara bayılıyorum ama etek hayır!!! Bir de koleksiyonu incelerken kumaşların bazıları çok ama çok ağırmış hissiyatı uyandırdı bende. Tüm bu siyah-beyazın içinde kırmızı bir kıyafeti de gözümüzden kaçmadı. Hmmm 5 üzerinden bu koleksiyona 3 veriyorum.

..





Kaynak: STYLE

1 comment:

mgntwmn said...

böyle erkek mi olur da!