Thursday, October 21, 2010

Hangi ruju alsam diyenler buraya!!!!





Evet nihayet bilgisayarıma kavustum. Fakat büyük mü büyük bir sorunum var artık bilgisayarımda ne photoshop ne de ofis programları hiç biri yok. Apple Yetkili servisi sifremi bloke ettiği icin mecbur yeni yükleme yaptılar tabii önceden olan praogramlarımın hepsi gitti. En çok üzüldüğüm nokta ise photoshopun olmaması.Cizimlerimi orda organize ediyordum ama simdilik sadece tekli resimlerimi düzenlemek adına Online photoshop kullanıyorum tabii sınırlı sadece tek resim üzerinde komposizyon yaratabiliyorum. Uzunca bir süre boyle idare edeceğe benziyorum. Evettt asıl konuya donelim bu aralar yeni bir ruj mu almak istiyorsunuz? Benim bundan iki sene önce kullandığım M.A.C'in rujunu sizle paylaşmak istiyorum. Belki hala piyasada vardır. Bu sene portakal rengi tonları,yavru ağzı soft tonlar moda olunca aklıma bunu sizle paylaşmak geldi. Dudakta cok güzel bir his bırakıyor,sizi rahatsız etmiyor dokusu. Yumusak ve bir kaç saat kalıyor,ara sıra yenilemeniz gerekiyor.





No comments: