Sunday, October 31, 2010

Unlulerden "Korkunc" Tarzlar

Hani hep unlulerin begendigimiz tarzlarini paylasiyoruz ya, dedim ki gunun anlam ve onemine uyarak, bu sefer de moda sucu isleyen unlulere bir goz atayim. Dedim ve de baktim ki, bu konuda kaynak bol. Buraya birkacini ekledim ama bu ne ki?! Onemli not, hicbiri Cadilar Bayrami kostumu degil, suslenip puslenip ozel davetlere, galalara gittikleri elbiseleri.

Raven-Symone'dan baslayayim: Ne zamandir unlu bir Rock grubunun solisti? Ya da o korkunc zinciri, ne tip bir uygulama yapildigindan bile emin olamadigim pantolonu ile kendinden nasil da bu kadar emin olabiliyor? Cassie'nin giysisini neye benzettigimi de bulamadim, koca kurkuyle bir canavar edasinda omuzlar, ordan burdan zincirler...Birisi lutfen bu arkadaslara olur olmaz yerde zincir kullanmamalarini tembih etsin.

Carolina Herrera elbisesinin icinde kendinden oylesine emin poz veren Cynthia Nixon, belli ki dirseklere kadar gelen eldivenleri ile elbisenin tum havasini yok edip, gorunumunu bir Halloween cadisina donusturdugunden pek de haberdar degil.

Ah Natalie Portman,ah...Seni aslinda severim ama sormadan edemeyecegim: Mesalesiz Ozgurluk Heykeli olur mu? Khloe Kardashian Odom ya bizim cocukluk cizgi filmimiz Yakari'nin kiz arkadasi ya da yeni yetmelerin Pocahontas'i, ama kesinlikle cok vahim...Tyra Banks neden bu peceyi suratinin tamamina cekmis bilemedim, ya Lady Gaga hayrani, ya orumcek kadinliga ozeniyor, ya da kendine iskence etmekten zevk aliyor....Bir insan guzelim yuzunu kapatip, gorus alanini kafesle kapatiyorsa, bunu sorgulamak gerek diyorum sadece.

No comments: