Tuesday, December 7, 2010

Ilham Kaynagi : Barcelona'dan Sicacik bir Ev

Ispanyol tarzini oldum olasi sevmisimdir. Pedro Almodovar'in her filminde evlerin icini, o kirmizi agirlikli dekorasyonu, muthis geometrik desenli karolari gordukce icim gitmistir. Akdeniz'in sicakligi evlerine de yansimis, sanki gunes evlerin icine kadar girmis, bir isik huzmesi yardimiyla heryeri sicacik renklerle doldurmus gibi gelmistir. Lisi ve Alex'in Barcelona'daki evleri de insani kiskandiracak cinsten. Hele o karolari...Her odasinin karosu farkli bir desende ama hepsi birbirinden guzel. Bilmem hatirlayani cikar mi ama bizim cocuklugumuzda da evler bu karolarla dosenirdi. Sonra sirli seramik cikti mertlik bozuldu ama bizde de bu kadar guzel desenlileri var miydi, orasi da uc nokta...

1 comment:

Nil said...

bunlar karo mu? ben döşeme sandım. ben de hatırlıyorum desenli karoları :)