Thursday, September 29, 2011

Bebe Ilkbahar 2012 Koleksiyonu

Bebe aslinda sevdigim bir marka degildir. Genc nesile hitap eden, bazen abartili gece kiyafetlerini fazlaca itici buldugum bir markadir. Bununla birlikte, bastan asagi beyazlara burunmus giysilerdeki o romantik ve asil durus beni benden aldi. Ogrendim ki, meger bas tasarimcilarini degistirmisler; o da markada boylesine radikal bir degisim ruzgari estirmis. Bu kadar kati bir tarz degisikligine cesaret ettikleri icin kendilerini kutlamak gerek. Her biri ayri bir Gibson Girl havasindaki modellerin uzerindeki dantelli, buzgulu, kat kat ve tiril tiril, satenli, sifonlu her seye, her seye bayildim. Beyaz sevenler bayram edecek! :)

Ilustrasyon: Ole'
style.com
For English please click Cosie Cosie.

2 comments:

alice said...

bu elbiseye ben de bayıldım ! =)

Kimia Kline said...

awesome illustration!