Wednesday, February 22, 2012

Istanbul Istanbul Olali Icin Hazirladigimiz Tema Resmi


Gectigimiz gunlerde IstanbulIstanbulOlalinin sevgili yazari Bolat, bize kendisi icin blog tema resmi hazirlayip hazirlamayacagimizi sordu. Projenin cetinligini itiraf etmeliyim; zira onun gozunden Istanbul taaa Yarimburgaz Magaralari'ndaki Paleotik cagdan basliyor ve gunumuze kadar uzaniyor. Kucucuk bir tema resmine hem bunca donemi, hem Kiz Kulesi'ni, hem Galata Kulesi'ni nasil sigdirabildim, hala bilemiyorum :) Ama kendisiyle calismak keyifli oldugundan midir nedir, bu hic asilamayacak bir sorun gibi gorunmedi gozume. Ve iste karsinizda kendisi icin hazirladigimiz blog basligi! Yarimburgaz Magarasi'ndaki geyik ve avci sahnesi, Roma doneminden gunumuze kalintilari ulasmis olan antik Via Egnetia yolu, Ayasofya mozaigi, Osmanli minyatur yorumu ile Kiz Kulesi ve saltanat kayiklari, gunumuz dunyasindan Galata Kulesi ve vapur. Kendisi hakkimizda cok da guzel bir yazi yazmis, blogunu severek okuyorum, sizin de begeneceginizden hic suphem yok.

Ilustrasyon:Ole'
For English please click CosieCosie.

4 comments:

Unknown said...

I love i love :)

Blogger Bolat said...

Çok güzel oldu emeğinize ve elinize sağlık, herkes çok beğendi :) Paralı işlerde de birlikte çalışmak dileğiyle :) ...

İki Kum Tanesi said...

Çok beğendim. Birazda kıskandım tabii. :)) Ellerinize sağlık.

Olé said...

Sevgili Fusun T. kiskanmaniza gerek yok, sizin resimleriniz de cok guzel :) Tesekkurler.