Thursday, February 12, 2009

BeBe 2009 Summer ....

Bebe'nin 2009 yaz koleksiyonu tek kelimeyle süper. Renk kombinasyonları ve elbise kalıpları çok başarılı. Yazı tamamen hissettiren fotoğraflar bir an önce yazın gelmesini istediğimi hissettirdi bana. Renklerin yumuşak geçişleri kulağınıza hafiften yazın gelişini fısıldayan bir melodi gibi. Sanırsam hepsini istiyorum, özellikle de yavru-ağzı pudra tonundaki straplez elbise çok ama çok güzel...bir an kendimi elbisenin içinde hissettim:))

Şiddetle benim olmasını istediğim elbise...çok ama çok güzel,hemen almalıyım:)


Bluzun kollarındaki fırfırlar çiçek bahçelerini anımsattı bana...beyaz sandallar kombinasyonu tamamlayan önemli aksesuar olarak öne çıkıyor....


Resme baktığınız anda yazın sıcaklığının o güzel dokunuşlarını hissediyor insan bir an için bile olsa...hareketli etek üzerine atlet bluz iyi bir seçim.


Saten blazer kesinlikle kot ile çok iyi bir kombinasyon oluşturmuş. İster günlük ister ise işten sonra akşam gidilecek bir davetde çok iyi kombinlenebilecek bir alternatif....


Kimi elbiseler vardır, giydiğiniz anda kadın olduğunuzu hissettiren cinsten...işte bu elbise tamamen dişiliği ön plana çıkaran aynı zamanda da sofistike bir duruşa sahip.


Photographer: Camilla Akrans
Model: Anne-Marie Van Dijk

No comments: