Friday, August 7, 2009

Sokak MOdası: TOKYO

Oldum olası tarzlarını beğenmişimdir, moda denilince aklıma nedense ilk onlar geliyor ...uzak doğuya uzanıyoruz şimdi de...TOKYO...her biri birbirinden tarz , farklı ayrı bir ruh yansıtıyor bu insanların ...inadına inadına moda hiç de sizin bildiğiniz gibi değil bakın der gibiler! İşte bu yüzden seviyorum sanırsam ben de onların tarzını...dediğim gibi her biri ayrı bir ruh...bizde ne moda olsa herkesin üstünde görmeye başlarız, herkes birbirinin aynısı olur bir anda ...çünkü modadır o "şey". Ben buna karşıyım elimden geldigince bu çarkın içinde yer almamaya çalışıyorum....

Aşağıdaki baylara bir bakın...sizce de hoş ve tarz görünmüyorlar mı? Düşünsenize Türkiye'de baylara bu tarz giyinin desek verilecek ilk tepki

1-erkek adam dar pantolon mu giyer?
2- Erkek adam dediğin papyon mu takar?
3- Ya ne var işte giy kotunu ve t-shirtünü yeter?

Bu söylemleri daha da çoğaltabiliriz. Ama son zamanlarda dikkat ettim azınlık olsalar dahi bir kesim kendi ruhunu ve tarzını yaratmayı başarmış. Sayılarının artmasını umud ederekten bu siteyi muhakkak gezmelisiniz diyorum! Eğer ki sokak modası ilginizi çekiyor ise!

No comments: