Tuesday, October 27, 2009

Ah şu KOreliler yok-mu??

Allahım ya bayılıyorum şu korelilere, dizileri,filmleri,giyim tarzları...gerçi sırf kore değil uzak doğu dersek daha yerinde olacak:)
Takip ettiğim kore sitelerinden birinde Hyun Bin' in bir fotoğrafını buldum ve sizlerle paylaşmak istedim tabii blmeyenleriniz bu da kim diyebilir...kendisi bir çok kore dizisinde oynamış bir şahsiyet. Söylemek gerekirse de gayet başarılı. İzlemeyenler varsa muhakkak kore dizilerini ya da filmlerini izlesinler derim. Eğlenceli, insanın stresini alıyor ama bu arada bağımlılık da yaratabiliyor...neyse daha fazla bilgi almak isteyenler olursa daha ayrıntılı bir yazı daha yazarız...şimdi konumuzdan uzaklaşmayalım...ne demiştik hmm tamam aklıma geldi.....

Hyun Bin

baksanıza aşağıda koyduğum fotoğrafa nasıl da tarz olmuş , kravatın bu bağlanış şeklini çok beğendim geçen senelerde yine korelilerde bunu görmüştüm, ben çok beğendim...haydin sevgili beyler siz de deneyin derim:)

3 comments:

Pipetto said...

yum yum yummyyy!!! seviyorum çekik insanları :) gençlik aşklarımdan biri linkin parkın çekik gözlüsüydü hatırlar mısınız :)) bunların kültürlerinin çok etkisi var bence giyim tarzlarında. minimalist adamlar bunlar sonuçta japonlar gibi. ERkeğin çok da rengarenk giyinmesini sevmiyorum ben açıkçası, Yamamoto tarzında giyinsinler işte koyu renk cool cool..Erkek arkadaşıma daha yeni, doğumgününde Muji'den trençkot aldım. inanılmaz cool bişi ya..Sade olmak daha havalı duruyo bence..ona da çok yakıştı hem :P

.B. said...

Merhaba Pipetto, söylediklerinin hepsine katılıyorum ....Erkek de minimal ama içinde ince espiriler barındıran kıyafetleri çok beğeniyorum...şu çekik gözlülere duyulan hastalığa gelince gün be gün artıyor...deli gibi her gördüğüm çekik gözlü ile arkadaş olmaya çalışıyorum...
Linkin Park'ın çekik gözlüsü bir aralar benim de favorimdi:)

Pipetto said...

hhehe ortak zevkler ;)