Thursday, November 19, 2009

Ohhh Tim Burton....


Bir numaralı hayranlarındanımdır kendisinin. Hayranlıktan öte benim idolümdür. Kısacası tapıyorum bu adama , ve yaptığı tüm işlere. Benim kafamdaki dünyayı çok güzel yansıtıyor. Hayal gücünün yaratıcılığı her daim beni etkilemiştir ve etkilemeye de devam ediyor. Geçen gün gelen bir habere göre Tim BUrton'nun The art of Tim Burton adlı kitabı çıktı. Özel satışı başlamış ama Türkiye'ye ne zaman gelir bilemem. Benim gibi hayranları olabileceğini düşünerekten bu haberi paylaşmak istedim...

Kitaba dair;




7 comments:

Bettra said...

Bubuuuuu buna sahip olmazsam ölürüm! :) Belki biraz geç gelir ama eninde sonunda buraya da gelir öyle değil mi? Olmadı benim Almanya'da sipariş verebileceğim bir arkadaşım var :)
Of ama çok merak ettim şimdi :(

... said...

Hehehe evet benim olmaz ise ben de çıldırırım:) Ama şu an için satış sadece Tim BUrton'nun internet sitesinden yapılıyor 40 Dolar diye hatırlıyorum...Almanya'ya gelir gelmez alıcam ben de ama tahminim Türkiye dönüşü anca buraya da gelir:)Özel basım olarak var o 289 Dolar...değer ama:)

Olé said...

Aşkolsun Amerika bağlantınızı unuttunuz mu???

... said...

Olécim seni unutmak mümkün müüüüü? ltfen bunu duymamış olalım. Sen her yerdesin o yüzden seni bir an sadece Amerika olarak düşünemedik sen bizim kusurumuza bakma:)Bubu

cap'm said...

Apart from Tim Burton, you're cool, Trend Kupu!

SnOOp said...

I'm a huge TIm Burton fan and can't wait for his new movie Alice 'n' Wonderland

Anonymous said...

blog üzerinden kalp kalbe karşı bu olsa gerek! =)