Tuesday, November 17, 2009

Tankumsee-Yeni keşif...

Bugün kurstan sonra eve geldiğim gibi aparetif bir şeyler yiyip hemen dışarı çıktık. Yeni bir yerler keşfetmek istiyorduk. Daha öncesinde ününü çok duymuştuk Tankumsee'nin fakat bir türlü gidememiştik. Araba gerekiyordu. Bugün itibari ile arabamızı da aldığımızdan işte bugün o gün diyip yola koyulduk. Gerçi bize çok yakın yarım saat sürüyor. Bu mevsimde bizim hoşumuza gitse de aslında yazın çok güzel oluyormuş. Bugün bizden başka bir kaç yaşlı çifte rastladık o kadar. Saatlerce ağaçların altında oturup resim yapmak istedim. Beyne oksijen gitmesi ne güzel bir duyguymuş:)
İşte TAnkumsee'den bir kaç kare sizler için...Gerçi yine her zamanki gibi ben pil almayı unuttuğumdan bir kaç resim çekebildik, genelde de her kare de ben olduğumdan artık bunlarla idare edicez:)







İşte yaz mevsiminde bu iskeleden atlamanız mümkün:)

2 comments:

Bettra said...

Bubu'cum resimler çok güzel. Kendimi orada hayal taze taza nefes aldım ve ciğerlerimi bütün o temiz havayla doldurdum :)
Arabanız da hayırlı olsun bu arada, süper olmuş ;)

.B. said...

Canım benim çok sağol...dediğim gibi pili unutmamış olsam superrr fotolar çekebilrdik ama mağlum kendimizi resmin içine yerleştirip çekerken bir de baktık bitivermiş şarj...olsun bundan sonra gittiğim her yeri tek tek kareleyip paylaşacam sizinle...Sevgiler...