Thursday, January 21, 2010

Kış mevsiminde Sokaklar...

Bana en sevdiğin mevsim ne diye sorsalar hiç düşünmeden "kış" derim. Yünlü kıyafetlere bayıldığımdan dolayımı yoksa kasvetli havalara olan düşkünlüğümden dolayımıdır bilmem. Özellikle dışarıda kar yağarken camın kenarındaki koltuğa elimde sıcacık kahvem ile oturup arka fonda sevdiğim parça eşliğinde kitap okumak benim vazgeçilmezlerimden. Şarkılarda da söylendiği gibi bazen de nedensizce severiz illa da bir neden aramama gerek yok aslında. Neyse yaşadığım yerde tam 20 gündür kar var ve etkisi hala daha devam etmekte. Ben de düşündüm diğer yerlerde sevgili arkadaşlarımız bu kar kışta nasıl giyiniyor acaba diye ve en çok beğendiğim bir kaç resmi sizlerle paylaşmak istedim. Sitede sokak modasına yönelik daha bir çok resim var ama dedim ya kış mevsimindeyiz diye ben konsepte uygun olanlardan kendimce en iyileri seçmeye çalıştım.styleclicker

NOT: Şu vintage açık kahve çantalardan ben de istiyorum. Nerden alabilirim? ÖZellikle internetten alış-veriş yapabileceğim yerler önerebilirseniz sevinirim. Sevgiler. Lol!

No comments: