Monday, May 17, 2010

Zara'yla Mayis Ayi Boylesine Huzurlu Gecer mi?

Eger gardrop gercekten boylesine guzel parcalarla doluysa bence Mayis ayi kesinlikle huzurlu gecer, cunku ertesi gun ne giyinecegim derdi olmaz her seyden once. Bej ve beyazdan olusan tertemiz bir renk paletine eslik eden pastel ara renkler, hem feminen olup hem de bana rahatliktan odun vermeyen gibi klasik bir cumleyi kurdaracak kadar rahat gorunen modeller, Pokahontas'i andiran aksesuarlar ve detaylar, ve ozellikle o pembe elbise ve yesil sort....Hepsini, hepsini, hepsini istiyorum...Lutfen en alttaki beyaz kroseli elbiseyi de alis veris listesine eklemeyi unutmayalim ama :/
Bu arada, su alttaki sac bantli fotograflari gorunce kuzenim gene sen aklima geldin:) Seni bu ayin trendsetteri ilan ediyorum :)

5 comments:

mgntwmn said...

tulum ve ince kumaşlı tulum şort'tan birer s beden aliim!
:P
w.v:misit

Olé said...

tulum sort muhtesem ya! ama ben yaza girdigimiz su gunlerde tehlikeli bir buyumeye dogru ilerliyorum :S misit artik taciz gibi bir sey :D

mgntwmn said...

aa büyümelere dikkat!

bu son: psersa
ben cidden bu çalışmanın ne işe yaradığını çözemiyorum. pek çok sitede çıkar ya. bence manasız, işe yazaramaz bir şey. ve vakit kaybı tabii.

ama sıkıldıysan daha da w.v. yazmam!
daha da davos'a gelmem!

:P

Olé said...

taciz diye word verificationa dedim ben ya, sen ustune bosuna alinma :) bu arada neden bende cikmiyor? o yuzden beni hic rahatsiz etmemisti simdiye kadar:S

mgntwmn said...

sen güvenilir bir insansın demek ki, biz değiliz:)
bu arada bir itiraf bu postun başlığını ilk gördüğümden beri her defasında "maviş ayı" olarak okumam nasıl?:))
w.v: cychear
hey sen come here!

e yoruldum:)