Wednesday, June 30, 2010

Haftanın Bay Caponcuk konuğu...01.07.2010

O bir caponcuk...o bir stylist...ve onun bir Prada telefonu var:=) Kjeld Duits tarafından çekilen fotoğraflar muhteşem, japanese streets adlı sitede daha bir çok fotoğrafçının çektiği birbirinden güzel ve tarz caponcukları bulabilirsiniz...bu haftadan itibaren haftanın bay ve bayan en tarz bulduğum caponcuklarını sizlerin huzuruna sunacağım...en büyük hayalim olan Japonya'da yaşama düşüncesi bir gün gerçek olur diyerek sevgilerimi yolluyorum:=)



Kim der ki
KONISHI 30 yaşında??


Hmmm yaptığım bez çanta koleksiyonuma bunu da eklesem hiç fena olmaz...KONISHI bana çantanı verir misin?



Ayy hepsi bu kadar sevimli olmak zorunda mı, benim sevimli ay çöreklerim!!!



Oyyy oyyy ben senin sandaletlerini yerim hatta gördüğüm anda çalarımmmm!!!



Bakkkk benim Prada telefonum var , ahanda bak burdaaaaa diyerek göze sokmaca!!!!

2 comments:

mgntwmn said...

senin için bir kez daha düşündüm ama ben galiba caponlara ısınamıyorum yaw!

.B. said...

Bak üzdün beni bir kez daha düşün...her hafta buraya koyacağım caponcuklara bakmaya devam et kesin kalbini kazanacaklardır...lütfen hayatta herkes bir şans daha hak eder:=)