Wednesday, September 8, 2010

Eğlenceli Mutfaklar!!!

Evin bayanlar için en önemli kısımlarından biri de kuşkusuz MUTFAK. Ev hanımlarının zamanının büyük bir kısmının geçtiği mutfakların önemi de büyük oluyor. Kimi bayan büyük ve minimal mutfaklardan hoşlanırken kimi bayan da eğlenceli olmasına dikkat eder. Sanırım ben ikinci kategoriye giriyorum. Büyük ya da küçük olmasından ise içinde küçük espiriler barındırsın isterim. Eğer siz de benim gibi düşünenlerden iseniz gelin benim seçtiğim alternatifleri beraber gözden geçirelim.

mutfak

Birinci mutfak tiplemesi Tim Burton filmlerindeki gibi rengarenk, renklerin karmaşası içinde derinliği ve bütünlüğü olan bir mutfak. İddialı ve alıcısını bulmak biraz zor. Kesinlikle tam benim hayal ettiğim gibi.

İkinci mutfak küçük alanların nasıl verimli ve şık kullanılabileceğine dair çok güzel bir örnek. Beyaz mobilyalar alana genişlik katarken duvarda kullanılan desenli duvar kağıdı aynı anda derinlik hissiyatı yaratıyor. Ayrıca dar alanda küçük sehpanın yanında kullanılan yüksek tabureler alandan tasarruf sağlamaya yardımcı oluyor. Kullanılmadığı zaman duvar kenarına çekilerek kullanım alanı evin sahibine kalıyor:)

Eğer ki küçük detaylarla ortamı zenginleştirmeyi sevenlerden iseniz mutfağınıza üçüncü resimdeki gibi raflar koyup rengarenk baharatlıklarınızı dizebilirsiniz. Ayrıca duvara asacağınız bir meyve resmi ortama küçük çaplı espiri katacaktır.

Renklerin cümbüşü içinde kendinizi kaybetmek mi istiyorsunuz? İşte bu mutfak tam size göre. Dördüncü resimdeki mutfakta akıl edemiyeceğiniz renkler bir arada kullanılmış. Pembe ve kırmızıyı aynı yerde kullanmak aklınıza gelirmiydi? Yapan olmuş hoş da olmuş bence. Tam anlamıyla uyumsuzluğun uyumu ortaya çıkmış.

Son olarak bu bahsettikleriniz bana çok abartılı geldi cesaret edemem ama aynı zamanda da espirili bir mutfak istiyorum diyorsanız son resimdeki mutfak sizin için biçilmiş kaftan:)gayet sade düzenli bir ortamda gözünüze kestirdiğiniz bir alanı alışıla gelmemiş bir renkte boyayarak farklılık yaratabilirsiniz.

No comments: