Thursday, September 2, 2010

Su ile ilk buluşma!!!

Bugün Su ile ilk defa buluştuk. Buluşma mekanı olarak Kanyon The House Cafe'de karar kıldık. Buluşma anına kadar hiç heyecanım yoktu,gayet kendimden emin ve sakindim. Kafeye girdiğim an beni erkenden gelip masada bekleyen Su'yu gördüğüm an ellerim titremeye, soğuk terler dökmeye, kalbim hızlı hızlı çarpmaya başladı. İlk görüşte aşk dedikleri bu olsa gerek. İnanmazdım,alay ederdim hadi ordan ilk görüşte aşk mı olurmuş derdim. Oldu!!! Evet ilk görüşte aşık oldum, ben ki kendinden emin Can bey konuşamaz oldu,sanki dilim tutuldu. Ahhh o gözler,ışıl ışıl bana bakan gözler yokmuydu. Hiç birşey düşünemiyordum. Bir peri gibi karşımda oturan Su'yu izliyordum. Bir dahaki buluşmayı iple çekiyorum. Ama o zamana kadar nasıl dayanacağım bilmiyorum. Her an yüzü gözümün önünde,sesi kulaklarımda. Hiç aklımdan çıkmıyorsun Suuuu!!!




Buluşmaya en sevdiğim kotumun üzerine yeşil keten ceketimi giydim,üzerinede kahve,bej yonlarında şalımı taktım. Ayakkabı olarakta koyu kahve tonunda süet ayakkabımı giydim.
Sevgiler^^

1 comment:

mgntwmn said...

su'nun gözlere bittim. ben de 6 numara göz istiyorum:)