Thursday, December 23, 2010

D&G'nin Muhtesemmmmm Kazaklari

Bir D&G hayrani asla olmadim ama gel de bu koleksiyona bayilma!!! Insan kendini kayak sonrasi sicacik bir dag evinde rahatlik icinde hissediyor. Kar desenli kazaklar, kis motifleriyle dolu cizmeler, tulumlar, hirkalar, atki ve bereler, daha neler neler. Hele o sifonla kombinlenmis kar deseni elbiselere bayildim bayildim bayildim!!! Kayak tatillerine oldum olasi sempati duymamisimdir, ama simdi kendimi karla kapli bir dag evine atasim geldi :)

3 comments:

.B. said...

AY bunlar çok hoşşşş, bayıldım!!!ikisini de hemen istiyorum:=)Burdan yetkililere veya gönüllülere duyurulur hihi

Olé said...

tozluklarina bile raziyim:)

.B. said...

Tamam hadi ben de tozluklara bile razıyım:=) Doğal taşlara bakıyordum ders için üstüne bunlar çok iyi geldi ama hayal gibi gerçeğe dönmem lazım hihi