Saturday, December 25, 2010

Kar Tanesi Suslu Hediye Paketi

Basit ama guzel bir DIY projesi. Herkesin birbirine hediye alma telasina dustugu bu gunlerin anlam ve onemine de gayet uyumlu. Daha bol zaman ve daha cok malzememin oldugu ogrencilik yillarimda hediye paketlerinin kutusuna kadar kendim yapardim. Ah o gunler ah o gunler...Simdi rafyali klasik magaza paketlerinden oteye gecemeyen hediyelerime su kar tanesi bir renk, bir isilti getirir belki :) Bunlari boyle katlayip kesen sonra da tatataaaam diye ortaya cikan Amerikali arkadasima sinir olurdum, sanirim artik nasil kesilip bicildigini ogrenmis bulunmaktayim:) Siz de ogrenin, belki lazim olur.

3 comments:

inanirsakolurbence said...

Çok kolaymış paketlerimde kullanabileceğim bir süs daha oldu teşekkürler:)

Olé said...

ise yaradigina cok sevindim, asil ben tesekkur ederim :)

Mısra S♥ said...

çok şirin bunlar:))