Thursday, January 6, 2011

Tayyörün Dönüşü Muhteşem Oldu

Annemin ogretmenlik zamanlarında tayyörlerden, döpiyeslerden konusulurdu hep. Simdi ikisinin de anlamına baktım, ikisi de ceket ve etekten olusan kadın giysisi imiş (Google'ın yalancısıyım). Uzun zamandır ne ismini duyar, ne kendisini görür olmuştuk. Plaza insanları etek giyecekleri zaman zarif bir gömlekle- çoğunlukla beyazıyla kombinliyorlardı, önemli toplantıların olmazsa olmazı ise takım elbiseydi. Bir başka deyişle, ceket ve pantolondan oluşan "kadın giysisi" ile. Ben etek ceket olayını oldum olası sevmişimdir. Kendileri geri döndüler. Daha güzeli ise, dönmekle yetinmeyip adeta baştan yaratılmış bir şekilde aramıza katıldılar. Minicik örgü etek altına dize kadar çorap ve de bordo kadife ayakkabı....İlham için Dolce&Gabbana Sonbahar/Kış 2011 koleksiyonuna bakmayı ihmal etmeyin ;)

3 comments:

KOVA KADINIYIM BEN said...

yeniedn yaratılmıs halini cok begendım ben.

rebeltakipte said...

çizim hali çok şirinmiş :)

Olé said...

Teşekkür ediyorum :)