Monday, January 10, 2011

Mimlenmişiz Haberimiz Yok :)

Mim konusu bana çok yabancı. Üç yıldır blogla uğraşıp bu kadar cahil olmak biraz utandırıcı ama belki de pek ilgimi çekmediğindedir. Nasıl olur nasıl yapılır bilemezdim pek. Her şeyin bir ilki varmış, sevgili Pokerface sayesinde bu ilki de geç de olsa yaşamış bulunuyorum. Bakalım neymiş ne değilmiş? Sanırım o soruların aynısını yanıtlayacağım di mi?

1- Kaç Yaşındasınız ? Cuma günü itibarıyla 33 oldum efendim. Aglamaya sızlamaya gerek yok, yaş kemale eriyor istesek de istemesek de :) Zaten kafamdaki beyaz saç sayısı da pek artmış, bugün fark ettim. Yaş 35 olunca şaire hak vermeye adayım :)

2- İsminizin Son Harfi Ne ? Y. Ole'nin y'si :P

3- En Sevdiğiniz Renk ? Bunu bilemedim. Buğday tenli olduğum için canlı renkleri seviyorum. İspanya'da büyük bir mutlulukla yaşayabilirdim mesela.

4- Kilonuz Kaç ? Bu konuya hiç girmesek? Kimse kilosundan memnun değildir zaten ya, ben de zayıflayınca bir mim daha rica ederim. Artık 3 sene sonra mı oluuuur, daha da mı geç olur orası meçhul. :)

5- Boyunuz Kaç ? Selvi boylu al yazmalıyım :D Annem Türkiye standartlarına göre normal olduğumu iddia etse de, 1.60 barajında takılı kalmışım.

6- Ailenizin Kaçıncı Çocuğusunuz ? İkinci çocuğuyum ; ama öyle bir sıralama sorusu olunca ailede çok çocuk varmış gibi duruyor. Topu topu iki kardeşiz zaten :)

6- En Sevdiğiniz Şarkı ? Perfect Day- Lou Reed. Oh it's such a perfect daaaaaaaaaaay! I'm glad that I spent it with youuuuuu!

7- Sizce Sarışın Mı Esmer Mi ? Esmer diyeceğim ama sarışınla evlendim. O yüzden bu soruya verdiğim cevabı ne kadar ciddiye almalı, siz karar verin.

8-Sigara Kullanıyomusunuz ? Gönül rahatlığı ile hayır.

9-Alkol ? Valla mojito, baileys, tekila, bunlar güzel şeyler....Gene de çok nadir içmeye çalışıyorum, kalorisi yüksek :D

10- Çayı Fincandamı İçersiniz Çay Bardağındamı ? Bazen onda, bazen bunda da, bundan kime ne ?:)

Sanırım ben de geleneği bozmayarak birini mimlemeliyim. Ben de Rebel Takipte arkadaşımıza sormak istiyorum, acaba çayı fincanda mı yoksa çay bardağında mı içermiş.

No comments: