Monday, February 28, 2011

The English Dept ve Elizabeth Dye...daha önce bu ismi hiç duydunuz mu?


Ben duymamıştım ve duyar duymaz ahlanıp vahlanmaya başladım keşke evlenmeden önce keşfetmiş olsaydım diye...The English Dept Portland'da bulunan butik tarzı bir mağaza...ne mi var burada? Özel tasarımlar,eşsiz takılar veeee birbirinden güzel gelinlikler.İşte bu birbirinden güzel gelinlikler bu butiği keşfetmemi sağladı. Yakın zamanda evlilik planı olan arkadaşlara güzel bir öneri olacağını düşündüm. Elizabeth Dye hem buranın sahibi hem de tasarımcısı. 2011 gelinlik koleksiyonu güzel bir show ile görücüye çıktı...işte sizler için showdan bir kaç kare..daha fazlası için tık tık...


Bu arada gelinliğin altına renkli çorap giyme fikri çok hoş...




2 comments:

mgntwmn said...

bayıldımmm! evlenirsem kesinlikle tarafınızdan bana hatırlatılmalı!

.B. said...

heheh unutulmaz ve hatırlatılır:=)