Tuesday, February 15, 2011

Heyy!!! Sana diyorummm evet evet,sana...bir kaç dakikanı ayırabilir misin?



Siz de benim gibi bu çocukların hali ne olacak diyip nerdeyse hergün kafanıza takıyor musunuz? Nerde olursa olsun,Türk,Çinli ya da Fransız özünde çocuk işte...onlara yardım eli uzatmalıyız özellikle de Afrika'da açlıktan ölen çocuklar...evet hergün düşünüyorum bunları ve bazen bir çözüm bulamadığım için oturup ağlıyorum.

Annelerimiz hep küçükken tabağındaki yemeği bitir bunu bulamayanlar var derdi ama bize şaka gibi gelirdi demi? Ama gerçek. Özellikle görüyorum evde ya da restaurantlarda nasıl aç gözlülük yapıp tabaklarımızı dolduruyoruz ve yiyemeyip kalanı çöpe atıyoruz. Hadi aç çocukları düşünmüyorsun bari kalanı atma da sokak köpeklerine vermeyi akıl et. Lütfen arkadaşlar bu tür konularda biraz daha duyarlı olalım. Hayat sadece moda , para, kariyer gibi konulardan ibaret degil. Bu dünyada yaşarken varlığımız bir başkalarına da yardım edebilir eğer biz istersek.

Geçen sene free rice adlı siteyi keşfetmiştim aslına bakarsanız çok da etkili buldum. Hergün saatlerimizi şu internet başında harcıyoruz bir kaç dakikanızı ayırıp her gün olmasa bile bu siteyi ziyaret edip hem çocuklara yardım etmiş hem de bilginizi sınamış olursunuz. Hem de en azından ufak da olsa çocuklara yardım etmenin verdiği hazzı yaşayabiliriz.

Sevgiler =^_^=

Illustrasyon: BuBu

No comments: