Thursday, April 7, 2011

DIY : Cam kavanozları baharatlarınız için süsleme...




Çok ucuza aldığım kavanozlar bir köşede duruyordu, Türkiye dönüşü yanımda bir ton ot ve baharat getirmiştim, hazır bu fırsat diyip kavanozları aldım elime ve baharatlar için biraz sevimli hale getirmeye çalıştım....Bunun için sadece dekoratif bant ve yapıştırıcı kullandım. Ya da elinizde kumaş var ise onu da kullanabilirsiniz. Maksat eldeki malzemeleri kullanmak,yeni malzeme almak değil!


İlk şeffaf bant ile yapıştırabilirim diye düşündüm ama güzel durmadı daha sonra tabanca yapıştırıcımı kullandım....sonuç güzel:=)





Ve sonuçççç yanyana dizince çok sevimli duruyorlar, bence hoş oldu en azından kavanozlarıma renk geldi...


Tabii küçük bir ayrıntıyı unutmuştum adlarını nereye yazarım diye düşündüm ve bağladığım kurdelaların üzerine beyaz karton üzerine isimlerini yazıp , zımba ile taktım...

Kolay gelsin:=)

Fotoğraflar: BuBu

2 comments:

Lâl said...

Selam

Bu beğendiğim kavanozların büyükleri YKM de satılıyor. Ortama çok hoş bir hava veriyor bence. Güle güle kullan:)

.B. said...

Teşekkür ederim:=)

Sevgiler,
BuBu