Wednesday, February 8, 2012

Enayi Yerine Konmak!!!

Çok ama çooook sinirliyim. Bundan seneler evvel de bu telefon hattından çok çekmiştim bu seferde beni yanıltmadı, sırf yanıltmadığı için bile takdir etmek lazım!!! Ya siz bizi, Türk halkını SALAK mı zannediyorsunuz ya da koyun mu olduğumuzu düşünüp ninnilerle uyutmaya mı çalışıyorsunuz? Evet,sen sana soruyorum , SAYIN TURKCELL!!! Yurt dışında yaşayan biri olarak Türkiye ziyaretlerimde kullanmak üzere aldığım Turkcell hazır kartıma bugün sizden gelen bir mesaj üzerine ;

"SİZ TURKCELL HAZIR KART AİLESİNE KATILALI 1 AY OLDU. BUGÜNE ÖZEL TURKCELLİLERLE 1 SAAT BEDAVA KONUŞMA SİZE ARMAĞANIMIZ. GÜLE GÜLE KULLANIN"

ben de bari arayan arkadaşımı arıyım bu fırsattan yararlanıyım diyerek telefona sarıldım ve numarayı çevirdim. Ne oldu dersiniz? Bir kaç dakika sonra telefonum kapandı. Ve tekrar aramaya çalıştığım zaman lütfen hattınıza kontor yükleyin diyen sesli mesajı dinlemek zorunda kaldım. Bunu ben aslında seneler öncede yaşamıştım. Neden bu sefer inanmak istedim diye kendime sonra size tüm hırsımla kızıyorum ve yazık diyorum. Yaptığınız küçük oyunlar ile cep doldurmak nereye kadar. Ben siz o mesajı atmasaydınız arkadaşımı aramak gibi bir derdim yoktu ama DEDİM Kİ MADEM TURKCELL MÜŞTERİLERİNE BÖYLE BİR OLANAK SAĞLAMIŞ NEDEN KULLANMAYAYIM. Sonuç kontorümden oldum. Sonuç Turkcell firmasına olan sinirim katlanarak daha da arttı. Sonuç hala müşteri zihniyetinin firmalarda oturmamış olduğunu gördüm.

Seneler önce de ne zaman kontörüm azalsa bir fırsat kollarlar ki eliniz bir tuşa bassın ve kalan o azcık kontörünüz- ki sizin için çok önemlidir- de gitsin ve hemen kontör yükleyin. Evet çok sinirliyim buraya içimi dökmeden önce MÜŞTERİ TEMSİLCİSİNİ aradım. Ve tekrar onlara paralar bayıla bayıla başka hattan aradığımı ve bu sorunu müşterisi için çözmek istiyorlarsa benim hattımı aramalarını rica ettim. Ama Cevap: Maalesef hanımefendi bizim öyle bir yetkimiz yok OLDU. Ama ben diğer hattan konuşurken ne alaka ise telefonumun markasına kadar uzattı da uzattı benim sorunum ile ilgilenmek için. Onunla konuşurken telefonumun arka kapağını açıp markasını modeli ile söyledim ve söylemem ile çıldırmam bir oldu. Çünkü bunca soru sormasına rağmen konuyu aydınlatabilmeleri için 24 saat sonra benim tekrar aramam gerekiyormuş. HA gözünü sevdiğimin güzel İNSANLARI baştan çözemiyeceğiniz bir konu ise neden uzatıp da vatandaşın parası giderken içiniz yanmaz. Biz zaten aman 3-5 kuruşlar, olsun helal olsun diye bu hallere geldik. Yüreği zengin bir toplumuz ya. Bundan sonra yok 3-5 kuruş , 1 kuruş olsa dahi hakkımı kim olursa olsun VERMEM.

Eğer arkadaşlar sizlerden de böyle sorunlar yaşayan var ise dile getirsin lütfen. Yoksa sustukça bunlar dediğim gibi 3-5 kuruşu kar zannediyorlar. 

Asıl olayın en sinir bozucu yanı ; APTAL yerine konulduğunu, konulduğumuzu görmek. Bir daha mı TURKCELL Yokkkkk, almam ne de yakınlarıma aldırırım. STOP.

8 comments:

uzunincekivircikk said...

Turkcell çok adi bir firma gerçekten. Babam 11 yıllık müşterisiydi. Bir ton yok şu indirimi kazanacaksınız şöyle olacak diye diye kampanyalara soktular babamı ama faturs hiçte onların söylediği gibi gelmedi hiç bir zaman. Şimdi ise babam avealı ama hala ararlar babamı turkcell e geri döndürmek için. Aşşalık bir firma yani ne kadar sövsek az kalır.

.B. said...

uzunincekivircikk: İnanırmısın aynı olay benim kardeşimin başına geldi işte şu kampanya falan filan derken çocuğa 200 TL fatura geldi ki bu öğrenci -ki öğrenci bu kadar parayı nerden bulur- sonrasında kontörlüye geçmek istedi allayıp pullayıp aman efendimler geçirmediler ama o zehiri kökten sökerek firmayı bıraktı tabii ki. Şimdi tüm aile Avea lı ve memnunlar beklenmedik olaylarla karşılaşmıyorlar en azından. Ben kendime kızıyorum zaten kısa süreli kullanacağım bir hat neden turkcell aldım hiç yoktan başımı ağrıttım...
BuBu

uzunincekivircikk said...

Ben de değştirmek istiyorum aslında. sadece sms kullandığım için sorun yaşamıyorum ama gıcığım bi kere turkcell e. Bir bakkal tanıdık vardı öğrencilik zamanımda. Parça kontör yükleteceğim zaman " turkcell mi kaldı bu devirde. Çok düzenbaz bunlar. Bana 2 lira fazla fatura geldi aradım onu hesabını veremediler ama şimdi vodafona geçtim kafam rahat demişti" sanırım avea ve vodafone iyi. Kullananlardan bilgi almak lazım :)
sevgiler

.B. said...

uzunincekivircikk: Desteğin ve paylaşımın için çok teşekkür ediyorum. Benim naçizane tavsiyem hattını değiştirmen doğrultusunda böylece tepkini de göstermiş olursun.
Sevgiler,
Yarın güzel bir gün olsun hepimiz için:=)

Uygur Ic Mimarlik said...

Turkcell'in 4cekerligi de hikaye. Ofisim sehrin gobeginde (ciddi anlamda sehrin tam orta yerinde)olmasina ragmen telefonumuz cekmiyor. Ic mimarlik ofisim var ve bircok kez telefonumun kapali oldugunu dusunup toplantiya gelmeyen musterilerim oldu, islerim aksayip duruyor. Onlarca kez sorun ile ilgili gorusmemize ragmen hic birsey yaptiklari yok. 4 ceker denilip hicbirsey cekemeyen bir operator...

.B. said...

Uygur Ic Mimarlik: Size hak veriyorum aynı sorunu yıllar önce ben istanbul'da yaşarken ve haftasonları yazlığa gittiğimiz zamanlarda yaşıyordum ama onlara sorarsanız dünyanın her köşesinde çekiyormuş!!!Her gün televizyonda bir sürü fırsat olarak gösterilen kampanyaları gördükçede sinirim katlanıyor ve dediğiniz gibi ben bir çok kez şikayetimi dile getirmeme rağmen hiç bir şekilde kaale alınmadım. Bu da giysi gibi artık marka olduğu için çoğunluk bence kullanıyor bu hattı ama ortada müşteri yararına yapılan daha hiç bir hizmetlerini görmedim. Sadece pazarlama konusunda çok başarılılar!!!
Sevgiler...
BuBu

Anonymous said...

proclaimed the majority of people repay his or her financial loans in timely manner plus without having fees and penalties
A number one consumer debt a good cause plans the numerous individuals checking out them intended for benefit throughout cash advance debts in order to dual this approach. personal debt charity states round buy a short-run, large desire personal loans this holiday season. Your charitable trust says three years backwards numerous purchasers with them was basically trivial.
pożyczka na dowód
kredyt na dowód 2000 zł
pozyczkanadowod24.com.pl
kredyty bez zaświadczeń o zatrudnieniu
kredyty bez bik w anglii

http://pozyczki-prwatne.org.pl
http://kredytybezbiku.biz.pl
http://pozyczkanadowod24.net.pl

Anonymous said...

buy ativan ativan dosage vs klonopin - ativan urban dictionary