Monday, February 9, 2009

Sokaklar dolsun taşsın:)

Evet sokakların şimdi üzerinde konuşmaya başlayacağımız Uzakdoğulu arkadaşın tarzında giyinen insanlarla dolup taşmasını istiyorum...kırın zincirlerinizi arkadaşlar...artık yaratıcılığımızı ön plana çıkaralım,kendimizden birşeyler kattığımız kıyafetlerimiz ile sokaklarda boy gösterelim. Moda artık kendi tarzını kendin yaratmak...

İnanın Uzakdoğu sokak modası üzerine ihtisas yapmayı düşünüyorum:) acayip ilgimi çekiyor, hiç biri birbirinin aynısı değil...bu da olur mu diyorsunuz ama oluyor. Tebrik ediyorum güvenlerinden, yaratıcılıklarından dolayı...


Ben de istiyorum bu paltodan hatta mümkünse t-shirtden de istiyorum. Çok güzel...arkadaş tarzı yaratmış,tebrikler....


Converse modeli ayakkabılar çok tarz. Özellikle kış aylarında bot giymeyi sevmeyenler için ideal. İçindeki tüylü yapı sayesinde ayaklar üşümüyor:) Çanta tek kelimeyle muhteşem...çok işlevsel aynı zamanda minimal oluşu tam bana göre...

http://www.fashionsnap.com/streetsnap/english/2008/winter/4749.html

No comments: