Sunday, July 19, 2009

MISS SIXTY!



Miss Sixty' nin 2009 Fall koleksiyonu tam anlamıyla benim için yaratılmış gibi...her bir parçası birbirinden şık. Her daim bu markayı severek takip etmişimdir her ne kadar bir tane bile Miss Sixty etiketli kıyafetim olmasa da:(( aaa haksızlık yapıyorum kendime şimdi hatırladım bir tane t-shirt'üm ve bir pantolon almıştım geçen senelerde...Sokaklarda birbirinin aynısı insanları görmekten sıkılanlar için tam uğranması gereken bir durak Miss Sixty. Farklı tarzı ile diğer markaların arasından sıyrılıyor. Tabii farklı olmak istiyorsak bu bize biraz daha pahalıya mal oluyor, maalesef:((
2009 Fall koleksiyonundan beğendiğim bir kaç parça...siz daha fazlasını görmek istiyorsanız eğer muhakkak sitesini ziyaret etmelisiniz.


http://www.nylonmag.com/?section=article&parid=3299

No comments: