Monday, July 20, 2009

temmuz ayinda hayat kurtarici 5 obje

Sicaklarin tepemize tepemize indigi su gunlerde, hayat kurtaran 3 onemli sey su, klima ve gunes gozlugudur sanirim. Ama onun ardindan su asagidaki 5 guzel parcayi alalim lutfen, hepsi de shopbob'dan...



1. 1 adet en salasindan denim pantolon. Malum bu sicaklarda denim pek kalin ve hantal kalabilir, hele de uzerinize yapisan bir model ise. Ama asagidaki gibi yirtik pitrik, genis ve acik renkli olanlari pek rahat olabilir. Artik bunlara boyfriend fit bile diyemiyorlar, o kadar genis ve salaslar ki baba pantolonu-dad fit diyorlar biliyor musunuz? Aksam sahile falan giderken guzel olur bence, salas gorunse de moda olduklari icin hala on planda olma sansi var. Gerci ben sigara icmiyorum ama sigara yasagindan sonra acik hava mekanlari tercih edecek olan tiryakiler de boylelikle serin ve sivrisinekli mekanlarda korunmus olurlar.

2. En salasindan bir askili bluz. Aynen asagidaki gibi tercih edilmeli. Nasil ince bir kumas, nasil tiril tiril, nasil rahat bir model....Insan sayet boyle bir seyi giyerse, uzerinde varmis da yokmus gibi bir hise kapilir diye dusunuyorum.
3. En genisinden bir elbise. Yaka acik, kollar gunes isinlarindan korunacak sekilde uzun, genis ama hos bir kesim, vucuda oturmayan rahat ve bohem bir model. Bu kadar konfora karsin hala zarif ve şık gorunebilmek, iste ancak boyle bir elbiseyle basarilabilir. Plaja giderken bikini uzerine giyilebilecegi gibi, bence zarif ve kaliteli bir aksam yemeginde de giyilmesi gayet mumkun, nadide bir parca:) 4. Tabii ki bir sapka;) Bu tuyoyu sevgili Misli arkadasimizdan bugun almistik. Dedigi gibi genis kenarli bir sapka insani gunesten korudugu gibi, kent icinde kumsala gidiyormus duygusuna kaptirabilir. Ancak daha genis kullanimi olacagini dusundugumden asagidaki hasir sapkayi sectim. Ben maalesef sapka kullanamiyorum. O kadar cok sacim var ki, eger toplarsam sapka kafama olmuyor. Acarsam cok guzel gorunuyorum ama sicaktan pisiyorum, sapkanin fonksiyonelligi ortadan kalkmis oluyor. Bu nedenle sapka kullananlara da gipta ediyorum. Ancak sizin boyle bir sorununuz yoksa, bence soyle hasir bir sapkaya sahip olmak icin en guzel mevsimdeyiz, hatirlatirim.
5. Ince pamuk dokuma bir fular, mutlaka buyuk olmali, mutlaka genis olmali. Benim bu tanima uyan emektar bir fularim var ve onu satin aldigim icin kendimle ne kadar gurur duydugumu soylesem inanamazsiniz. Estetik kaygilari bir kenara birakacak olursak, plajlarda bikini ile turlu kullanim alanlarini da goz ardi edecek olursak, size can kurtaran ozelligine sahip bir meziyetinden hemen simdi soz edebilirim. Ben sicakta hucrelerinin tek tek eridigini hisseden, sicaga bu denli dayanaksiz bir insanim. Ilk tanistigimizda esim elindeki kucuk spreyli parfum sisesini bosaltarak icini su ile doldurmus, antik sehirleri gezerken surekli beni sulardi. Bu yuzden ona asik oldum:) Ben de fularimi islatip, iyice sıktıktan sonra bacaklarimi bu nemli fularla orttugumde, icimi tarif edilemez bir serinlik ve mutluluk duygusu kapliyor. Benim gibi her bunyeye lazim...

No comments: