Thursday, November 12, 2009

Festival devam ediyor....


Çarşamba günü yani festivalin ikinci günü 2 filme birden gittim. Seneye Mimarlık okuyacağım için baktım mimarlık ile ilgili bir film var gündüz ona gittim. Başarılı belgesel niteliğinde bir film olmuş. Ama mimarların çektikleri zorlukları görünce içim burkuldu biraz. LOST TOWN adlı bir filmdi.
Akşam Fatih Akın'nın SOUL KITCHEN adlı filmine gittim. İyiki de gitmişim. SÜperrr harika bir filmdi. Bu güne kadar hiç bu kadar eğlendiğimi bir filmde görmemiştim. Bir de film müzikleri tek kelime ile muhteşemdi. İzlerken FAtih Akın ile tekrardan gurur duydum. Fatih Akın film hakkında
''Aynı türde çalışmaktan sıkılıyorum.Bu kez komedi türü film çekmek istedim.Filmde yaşam, rüyalar ve yiyecekler arasında bir ilişki kurmak istedim'' demiş.
Film hakkında tek kelime bile söylemeye gerek yok. İZLEYİN derim...

İyi Seyirler....

2 comments:

Bettra said...

Bubu'cum,
Soul Kitchen i merak ettim. İlk fırsatta izleyeceğim :)
Sana biraz da hasetle iyi seyirler diliyorum :)

Sevgiler,

.B. said...

Canım benim neden olmasın belki seneye birlikte gideriz:) Bu arada bugün gittiğim iki filmin ikisi de çok güzeldi. YArına bir ara vakit bulursam onları da yayınlıycam...Yarın sadece öğleden sonra bir filme gitcem...
Sevgiler...