Wednesday, January 27, 2010

Benim Ol Lutfennnn!!!

Bu cizmeler tam kafamda cizdigim gibiler. Fazlasi var eksigi kesinlikle yok! Kabul, kafamdaki cizme ya kahve ya siyah tonlarindaydi. Demek ki bu bana bir ders olsun, sinirlarimi zorlamaya calismaliyim. Ama bu gri renge hayir demem imkansizzzz...Hele arkasindaki kontrast mavi, dev fermuara ne demeli?! O da bu cizmenin farkindaligi olsa gerek. Steve Madden tasarlamis, hakkini da vermis. Her gun giyip, kis hic bitmesin isterim....(Burda havalar guzel, Istanbul'u kar basmis, o yuzden kis bitmesin demek bana kolay). ;)

2 comments:

zzeynepp said...

tek kelimeyle BAYILDIM!
siyah incide vardi cokcokbenzer, ben de onu istemiştim XD
ama baskasiyla kactim

Bettra said...

Olecim,
Kusursuz:) Eski bir havası var ki sanırım ben bu yanına vuruldum :)