Wednesday, January 27, 2010

Elma Sekerim yerim ben seni!

Christian Louboutin'in bu kirmizi ayakkabilarini gorunce, sanki ayakkabi seklinde elma sekeri yapmislar gibi geldi bana. Zaten elma sekerini oldum olasi cok sevmisimdir, bu ayakkabilar her gun gorsem kimbilir ne kadar istahimi kabartirlardi, kim bilir. Neyse ki 585$ tutarindalar da, zaten veremedigim kilolarimi bir cift ayakkabi yuzunden artirma riski ile karsi karsiya degilim:) Bu metalik kirmizi ayakkabi benden cok plazalarin havali asansorlerinde edali edali dolasan citir kizlara uygun bir tarz zaten.:)

3 comments:

zzeynepp said...

hahah:D
plazalarin citir kizlari ha XD

Bettra said...

Bubucum,
Ayakkabılar elma şekeri havasındaymış gerçekten ama haklısın ben de seni bunların üzerinde hayal edemedim :) Kırmızı converse ler sanırım çok daha muhteşem olur:D
Mua :)

Bettra said...

Upps Oleymiş :) Ama fark etmez senin de tarzın değil nasıl olsa :)