Tuesday, January 19, 2010

Chanel ile Cilt Bakimi

Skin Care by Chanel, Ryan McSorley'in gelistirdigi ve gelecekte markalasmanin ne boyutlara varabilecegine dair ipuclari veren bir tasarim. Malum, insanlar giydikleri giysilerden, konustuklari cep telefonlarina, tasidiklari cantalardan, surundukleri kokulara kadar her urunde, markaya onem veriyor ve hatta bunu digerlerine de gostermekten zevk aliyorlar. Kozmetik, aslinda bu anlamda, belki de kullandigimiz markayi baskalarina gosterme olanagimizin olmadigi nadir alanlardan biri. Iste Ryan McSorley, madem bu kadar para oduyorsunuz oyleyse bunu baskalarina da gosterebileceginiz bir kit olsun demis ve bu urunu tasarlamis. Hani bir masada uzun bir sure oturunca, belli belirsiz bir iz cikar ya, iste birkac saat kalabilen bir izi yuzunuze cikarabileceginiz bir kit cikarmis ortaya.
Bu tasarim, insana marka bagimliliginin, insanin kimlik yaratma surecinde ne kadar on planda oldugunu gostermesi acisindan cok onemli. Ayrica teknolojinin de ne boyutlara cikabilecegini gozler onune seriyor. Dusunsenize, sabah gunluk nemlendiricinizi suruyorsunuz ve yuzunuzun bir kosesinde, hafif bir iz gibi Chanel logosu cikiyor. Sanki cantasini tasirken yeterince lanse etmiyormussunuz gibi, adeta Chanel markasinin yuruyen ve yasayan bir reklam tabelasi oluveriyorsunuz. Bu gidisle, ileride hangi restoranda yemek yersek, onun da logosu bogazimizda cikabilir. Her an her sey olabilir :)




2 comments:

Bettra said...

Çok kötüymüş bu :(

Olé said...

Bu fikri evlat edinme potansiyeli tasiyan cok kisi var maalesef:(